Η πιστότητα πελατών ξεκινάει από την καρδιά της επιχείρησης, δηλαδή από τον ίδιο τον επιχειρηματία. Ο ίδιος ο επιχειρηματίας θα πρέπει όχι μόνο να έχει θέσει τις σταθερές, τις αξίες και τα πρότυπα μέσω των οποίων θα προωθήσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του αλλά να παραμένει και πιστός σε αυτά.

Πολλές φορές ερχόμαστε αντιμέτωποι με αλληλοσυγκρουόμενες πρακτικές επιχειρήσεων οι οποίες αλληλοαναιρούν τη χαραγμένη πολιτική τους.

Για παράδειγμα, αν ένας επιχειρηματίας θέλει να προχωρήσει σε μία προσφορά ενός προϊόντος που εμπορεύεται πρέπει να θεωρείται αυτονόητο πως οι υπάλληλοι της επιχείρησης είναι ενημερωμένοι πως αυτό το προϊόν είναι σε προσφορά.

Πόσες φορές όμως έχετε βρεθεί σαν πελάτης να κρατάτε ένα φυλλάδιο προσφοράς και στην επιχείρηση που έχετε επισκεφθεί οι υπάλληλοι να αγνοούν πως «τρέχει» αυτή η ενέργεια;

Αυτό το παράδειγμα υποδηλώνει πως υπάρχει μια εσωτερική απιστία στην οργάνωση και στην επικοινωνία αυτής της επιχείρησης κάτι που οδηγήσει τον πελάτη στο να μην εμπιστευθεί την επιχείρηση ακόμη και αν κατά το παρελθόν, το έχει κάνει!

Μην ξεχνάτε πως οι αφοσιωμένοι πελάτες είναι και οι πιο απαιτητικοί, καθώς επιδιώκουν με διάφορους τρόπους την εξαργύρωση της αφοσίωσής τους.

Η πιστότητα ξεκινάει από την ίδια την επιχείρηση και τους υπαλλήλους της.

Επικοινωνήστε μαζί μας για παρουσίαση