Το πρώτο βήμα για την επίτευξη ενός στόχου των επιχειρήσεων που σχετίζονται με τη δημιουργία της εμπιστοσύνης των πελατών είναι, να ανυψώσει σε μια κοινή επιχείρηση-στόχος για όλη την επιχείρηση. Το είδος των επιχειρήσεων που αναζητούν πιστούς πελάτες χρειάζεται σήμερα να διατηρεί χαρούμενους τους πελάτες της, οι οποίοι θα αποτελέσουν εγγύηση για το εμπορικό σήμα σας ή το προϊόν / υπηρεσία σας .Η ανύψωση της εμπιστοσύνης των πελατών θα περιλαμβάνει συνήθως την εκπαίδευση (ο καθένας πρέπει να καταλάβει την αξία της εμπιστοσύνης των πελατών), την ευθύνη (οι περισσότεροι από τους υπαλλήλους σας θα έχουν άμεσο ή έμμεσο ρόλο στη δημιουργία πιστών πελατών), και την υποχρέωση λογοδοσίας για κάθε αλληλεπίδραση με τον πελάτη.
Το δεύτερο βήμα για την οικοδόμηση της εμπιστοσύνης των πελατών είναι να περιγράψετε τις συμπεριφορές των εργαζομένων σε όλα τα επίπεδα του οργανισμού σας που συμβάλλουν στην αφοσίωση των πελατών. Πώς οι άνθρωποι στο τμήμα ανάπτυξης του προϊόντος σας συμβάλλει στην αφοσίωση των πελατών; Πώς συμβάλλουν οι εκπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών; Όλοι πρέπει να κατανοήσουν πώς οι αλληλεπιδράσεις τους με τους πελάτες ή με τα προϊόντα / υπηρεσίες που οι πελάτες αγοράζουν ασκούν επιρροή στο συναίσθημα και τη συμπεριφορά των πελατών.
Το τρίτο βήμα είναι να αναπτυχθεί ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών. Το πρόγραμμα θα περιγράφει τις
επιθυμητές συμπεριφορές των πελατών
Μείνετε σε επαφή με τους πελάτες σε όλα τα είδη των σημείων επαφής
Δημιουργήστε ένα σύστημα ανταμοιβών και κινήτρων για τους επαναλαμβανόμενους πελάτες ωστε να ταιριάζουν με τα είδη των συμπεριφορών που ελπίζετε να κερδίσετε από τους πιστούς πελάτες σας ωστε να επαναλάβουν αγορά απο εσάς
Αναπτύξτε ένα σύνολο ευχαρίστησης επικοινωνιών ή κάντε δώρα για να αποδείξει την εκτίμησή σας για την επιχείρησή τους
Κάντε πρόωρη ανακοίνωση νέων προϊόντων ή υπηρεσιών
Καταδείξτε ευκαιρίες για να συμβάλουν στη διαμόρφωση νέων προϊόντων
Καταδείξτε ευκαιρίες για να βοηθήσουμε τους άλλους αποκομίσουν τα μέγιστα οφέλη από τα προϊόντα σας.
Ανάπτυξτε ένα σύνολο ανταμοιβών και κινήτρων για την ομάδα σας όταν συμβάλλουν στην αφοσίωση των πελατών. Θυμηθείτε, πως όταν συμπεριφέρεστε καλά στην ομάδα σας αυτό θα τους ενθαρρύνει να μεταχειρίζονται τους πελάτες καλά.
Αναπτύξτε ειδικά κουπόνια προσφορών για τους πιστούς σας πελάτες,
Καλέστε τους σε ’κλειστές’ παρουσιάσεις προϊόντων
Να θυμάστε τα γενέθλια ή τη γιορτή τους
Αφουγκραστείτε τις ανάγκες, τις επιθυμίες τους, και τους πόνους.
Ρωτήστε τους πώς αισθάνονται, τι τους αρέσει (ή δεν τους αρέσει) στη συνεργασία τους με σας, και πώς μπορείτε να καλυτερέψετε τη συνεργασία σας. Στη συνέχεια, πάνω απ “όλα, ενεργείστε πάνω σε αυτά που θα σας πούνε.
Η οικοδόμηση του customer loyalty σε πραγματικό επίπεδο δεν έχει να κάνει μόνο με το πώς αντιμετωπίζεται ο πελάτης απο την εταιρεία σας κατά τη διάρκεια μιας συναλλαγής πώλησης. Η αφοσίωση των πελατών χτίζεται με την παροχή των πληροφοριών που χρειάζονται οι πελάτες για να αποφασίσουν να κάνουν συνεργασία με σας. Πρόκειται στην ουσία για τη δημιουργία μίας ανώδυνης συναλλαγής. Πρόκειται στην ουσία για τον τρόπο που στη συνέχεια της πώλησης ανταποκρίνεστε στα αιτήματα του πελάτη, καθώς και τον τρόπο που συνεχίζουν να το κάνουν κατά τη διάρκεια των επόμενων μηνών οι συνεργάτες σας.
Πάνω απ “όλα, πρέπει να ακούτε και να ανταποκρίνεστε αν θέλετε να λέτε οτι νοιάζεστε για τον πελάτη σας.
Όταν δημιουργείτε πιστούς πελάτες αυξάνετε τα επίπεδο ενός επιχειρηματικού στόχου και έτσι αυτό με τη σειρά του γίνεται μέρος της εταιρικής κουλτούρας σας. Ως στόχος των επιχειρήσεων, τα προγράμματα πιστότητας πελατών περιλαμβάνουν και κάθε εργαζόμενο. Όταν η αφοσίωση των πελατών είναι ένας εταιρικός επιχειρηματικός στόχος, κάθε πρόσωπο οφείλει να κατανοεί τη σημασία της δουλειάς του / της στην οικοδόμηση του μέλλοντος της επιχείρησης. Μπορείτε να δημιουργήσετε πίστότητα των πελατών στον οργανισμό σας με την πρόσληψη ανθρώπων που νοιάζονται για τους πελάτες σας, τους παρέχουν τη δυνατότητα και την υποστήριξη τους στην εξυπηρέτηση των πελατών, και την οικοδόμηση των προγραμμάτων και των διαδικασιών ωστε να υποστηρίξει με έμφαση την αφοσίωση των πελατών σας.